2012. január 23., hétfő

Unitat 1.



 Indul a nyelvkurzus, a lényeg, hogy idetaláltam, egyedül és még a nap is süt! (márhogynesütne)


A legszebb suli amiben valaha tanultam, olyan mint egy középkori palota, belső udvarral, kerengővel és pálmafákkal. (jön még kép)


 The Group! Hola! Em dic Sara, sóc Hongria, sóc hongresa, első közös kajálás, egy salátabárban, ahol hatalmas tányér mindenfélét ettünk. A képen akik vicces fejet vágnak, balról Lenka Csehországból, és Stephanie Norvégiából.
 Hát igen itt nem akármiről szólnak a hírek, csak is kizárólag a legfontosabbakról!!!
 Itt a kert, ez a Sagrada Familia előtti parkocska, itt sétáltam ma estefele haza
 Na itt a megálló, zsír színek, zsír betűtípus (nemmindegy)
 Mindenféle saláta, első belvárosi étkem
 Így jöttem haza, és igen még mindig épül de hevesen ám
A metró csúcsszuper, én még könnyen elvesznék, de minden nagyon egyértelmű, színes, és nagy betűvel van kiírva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése