2012. február 1., szerda

Chocolata con churros

 Szombaton kissé esős napunk volt, de nem tántorított el minket a rossz idő ám! Egy kedves idegenvezető (balról ősz hajú professzor) segítségével bebarangoltuk a gótikus negyedet, ahol az utcák szűkek, ám ennek ellenére kosz továbbra sincs sehol...
 Beültünk egy pattiserie-be ha már franciásan akarom kifejezni magam :) Én forrócsokit ettem churros-al, ami nem egy diétás darab, de nagyon bírtam, olyan mint a fánk csak vékony és jó olajos... kép alul található 
 Utcaszentély
 Kisutcák
 A kikötőnél található szobor
 Római kori oszlopmaradványok
 Olyan mint a pezsgős üvegen szokott lenni nem?
 Sara nevű bolt előtt
 Tér-hangulat
 Tér-hangulat 2
 Nagyon romantikus kis tér, milyen szuper lehet nyáron!
 Találtam egy kupac gombot, és cérnát, annyira megtetszett, akár valami sztorit is keríthetnék mögé, meglátom.
 Fasza boltok is vannak
 Csizmabolt, mindegyik ugyanolyan (ronda) de ezek szerint kelendő mert tömve van a bolt
 Captured
 Állítólag Cervantes ebben a házban írta a Don Quijote-t, de ez csak egy legenda
 Na itt a chocolata con churros, mártogatni kell azokat az izéket a csokiba, zsííír!
Ez meg talán egy designer bolt, még nem sok ilyet láttam, úgyhogy csináltam egy képet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése